Aanmoedigingen

30-05-2019

Voorbij Kobbegem richting Merchtem komt mijn collega en vriendin Annelies mij aanmoedigen met de fiets.

Ze draagt mijn rugzak een paar kilometers mee op haar fiets.

Zo lief.


Mijne lieve man Bernard en onze ket Bart komen mij aanmoedigen in Meise.

Ik was net binnengestapt bij een heel vriendelijk koppel om een pipistop in te lassen.

Tijdens mijn tocht kon iedereen mij volgen met een speciale trackingapp.

Ze hadden gezien dat ik gestopt was maar ik ging niet meer vooruit natuurlijk.

Ik was nog maar net terug vertrokken of ik zag wel een heel bekende auto stoppen aan de kant van weg.

Wie stapte eruit? Mijne man en onze ket.

Ik was door het dolle heen!

©2019 Contactclown-Moesjke     Moeder Tiburcestraat 12/Bus 2, 9400 Ninove 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin