Go Camino

26-09-2020

Ik stel je even voor aan Elvira.

Elvira is de levende ziel achter Go Camino.

"Go Camino" staat voor pelgrimstochten in Noord-Spanje en Portugal, van min 5 tot max 12 dagen.

Elvira stelt zich even voor :

Toen mijn vader niet lang meer te leven had, schreef hij voor de allerlaatste keer een persoonlijke Kerstkaart voor zijn kinderen. Hij schreef voor Elvira: altijd onderweg. Met een Nederlandse vader en Belgische moeder, had ik het reisvirus ook van zijn kant geërfd. Als veteraan had hij immers in Nieuw-Guinea zijn legerdienst volbracht.

Ik heb ook het geluk gehad om in 65 landen te reizen, van Nieuw-Guinea tot Alaska. Ook heb ik tevens gewoond en gewerkt in Frankrijk, Australië, Griekenland, Ierland, UK, Spanje en Cambodia ondermeer als reisleidster. Verder ben ik vloeiend in 5 talen.

Ik heb de kennis en ervaring om u te gidsen wat voor mij een van de meest invloedrijke trips in mijn leven was : de Camino Santiago. Toen ik in de herfst van 2015 ben beginnen wandelen vanuit Saint-Jean-Pied-De-Port naar Santiago de Compostela, heeft dit toen mijn leven veranderd. Ik vond een manier van leven, los van de dagelijkse ratrace, het gehaast, die mij de voldoening en verdieping schonk die ik zocht. Het fysieke proces van het lange-afstand-lopen, de mentale rust, het buiten zijn, in verbinding met de wereld om je heen, al die prachtige en waardevolle ontmoetingen, het inzicht in wat echt belangrijk is en daardoor relativeren, de ongelooflijke kracht van je lichaam en geest vinden en daardoor balans, het heeft me zo ontzettend veel gebracht. Iedereen moet dit op zijn bucketlist zetten ♥

PS. wanneer het op mijn Belgische genen aankomt : ik heb ook een diploma als chocolatier.


©2019 Contactclown-Moesjke     Moeder Tiburcestraat 12/Bus 2, 9400 Ninove 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin