Ontmoetingen

30-05-2019

Een hele lieve dame die ik tijdens mijn middagpauze tegenkom.

We zitten samen op de bank en geraken aan de praat.

Ze vraagt me waar ik naartoe stap.

Ik leg haar uit dat ik 4 dagen ga stappen voor het goede doel en ik onderweg ben naar Scherpenheuvel.

Ik begin te praten over VZW Demiclowns en mijn opleidingen tot Contactclown Moesjke.

Toeval wil dat de dochter van Mevrouw net een opleiding achter de rug heeft als contactclown. Toeval of niet?

Ik wandel verder en moet dringend naar het toilet.

Dit koppel laat me binnen in hun mooie huis en daar kan ik een kleine adempauze nemen en gerust mijn tijd nemen om naar het toilet te gaan, mijn drinkbus bij te vullen en wat te eten.

Mijnheer komt net thuis van een fietstocht en we praten wat over mijn avontuur.

Ze geven ook een centje voor VZW Demiclowns.


©2019 Contactclown-Moesjke     Moeder Tiburcestraat 12/Bus 2, 9400 Ninove 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin