Overnachtingen

30-05-2019

Op 30 mei slaap ik bij Leïla en haar vrouw Kato.

Ik verwittig Leïla dat ik bijna zal toekomen en ze zegt me van op mijn gemak te doen.

Wanneer ik toekom staat Leïla al te zwaaien vanuit het raam.

Ze heeft lekker gekookt voor ons, pasta met zalm.

De volgende dag krijg ik nog wat restjes van de pasta mee voor onderweg.

We kijken nog wat samen tv en ik val als een blok in slaap



De 2e overnachting is in een air B&B in Tremelo. Deze woning heeft een mooie tuin waar ik wat kan rusten.

Hier slaap ik 2 nachten want ik las ook de volgende dag een rustdag in.

©2019 Contactclown-Moesjke     Moeder Tiburcestraat 12/Bus 2, 9400 Ninove 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin